@mastersthesis{efst:6017, author = {{Delić, Dora}}, title = {{PRIMJENA „GAME BASE LEARNING“ KONCEPTA U OBRAZOVANJU - PERCEPCIJA VAŽNOSTI I MOGUĆNOSTI PRIMJENE U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efst:5954, author = {{Matić, Marina}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI NA USPJEŠNOST POSLOVANJA MALIH UGOSTITELJSKIH OBJEKATA NA PRIMJERU ,,JUPI BARA“}}, } @mastersthesis{efst:5780, author = {{Stjepić, Dora}}, title = {{Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{efst:4939, author = {{Pinjuh, Pamela}}, title = {{ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA}}, } @mastersthesis{efst:4910, author = {{Šarić, Antonela}}, title = {{Uloga i značaj društvenog poduzetništva te analiza potencijala za pokretanje društvenog poduzeća na primjeru udruge „Naša dica“}}, } @mastersthesis{efst:4869, author = {{Paraman, Marija}}, title = {{Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije}}, } @mastersthesis{efst:4825, author = {{Kovačić, Marin}}, title = {{Utjecaj izvanrednih okolnosti (financijska kriza i COVID kriza) na poduzetnički mindset}}, } @mastersthesis{unizd:6205, author = {{Kozina, Lidija}}, title = {{Uspješnost srednjih škola u apliciranju projekata na fondove Europske unije}}, } @mastersthesis{efst:4670, author = {{Šegvić, Marija}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U STUPNJU ANGAŽIRANOSTI MLADIH U NEPROFITNOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efst:4567, author = {{Bavčević, Doria}}, title = {{ULOGA VANJSKIH FAKTORA MOTIVACIJE I KOMUNIKACIJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA DONATORE NEPROFITNIH ORGANIZACIJA}}, } @mastersthesis{efst:4119, author = {{Madunić, Ante}}, title = {{POSLOVANJE OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU OBRTA T.U.O. „IKO“}}, } @mastersthesis{efst:4222, author = {{Ban, Kate}}, title = {{ULOGA MARKETING MIKSA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U MOTIVACIJI VOLONTERA}}, } @mastersthesis{efst:4189, author = {{Meštrov, Franka}}, title = {{UTJECAJ PROMOTIVNIH APELA NA ANGAŽMAN MLADIH VOLONTERA}}, } @mastersthesis{efst:4096, author = {{Čavala, Gabriela}}, title = {{ULOGA KVALITETE MARKE U LOJALNOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:4021, author = {{Bonačić, Silva}}, title = {{HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:4009, author = {{Čotić, Dominika}}, title = {{ULOGA OSOBNIH I DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA U NAMJERU ONLINE KUPOVINE KOD POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:3644, author = {{Čavar, Ivana}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I NJEGOV ZNAČAJ U POSLOVANJU HRVATSKIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efst:3600, author = {{Marušić, Mirna}}, title = {{POSLOVNO PREGOVARANJE NA PRIMJERU TVRTKE KGS d.o.o.}}, } @mastersthesis{efst:3867, author = {{Vuković, Ivana}}, title = {{Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efst:3447, author = {{Ležaić, Marieta}}, title = {{ULOGA PERCEPCIJE VAŽNOSTI FORMALNIH I NEFORMALNIH INSTITUCIONALNIH FAKTORA U FORMIRANJU PODUZETNIČKIH NAMJERA MLADIH}}, } @mastersthesis{efst:2729, author = {{Benja, Damir}}, title = {{POVEZANOST OSOBNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA I IZBORA PROIZVODA MOBINE TEHNOLOGIJE}}, } @mastersthesis{efst:2794, author = {{Ćurić, Stipe}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU NA PRIMJERU NEPROFITNE OGRANIZACIJE „NAŠ HAJDUK“}}, } @mastersthesis{efst:3023, author = {{Perak, Slaven}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MOTIVACIJI MALIH INDIVIDUALNIH DONATORA}}, } @mastersthesis{efst:2726, author = {{Bavčević, Doria}}, title = {{UTJECAJ STILA ŽIVOTA NA KUPNJU EKOLOŠKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:2827, author = {{Grgić, Josip}}, title = {{Uspješnost alternativnih načina financiranja kroz crowdfunding kampanje – usporedba globalnih i hrvatskih praksi}}, } @mastersthesis{efst:3063, author = {{Rešetar, Nina}}, title = {{ETIČKA PITANJA U NEUROMARKETINGU}}, } @mastersthesis{efst:2996, author = {{Nakić, Josipa}}, title = {{UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PREHRAMBENIH PROIZVODA U RH}}, } @mastersthesis{efst:2720, author = {{Baranović, Lucija}}, title = {{ZNAČAJ I ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U DJELOVANJU HUMANITARNIH NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „NAŠA DICA“}}, } @mastersthesis{efst:3011, author = {{Pavičić, Ana}}, title = {{UTJECAJ MARKETINGA SADRŽAJA NA NAMJERU WEB KUPOVINE}}, } @mastersthesis{efst:1997, author = {{Sitar, Marko}}, title = {{PRIMJENA NAČELA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVANJU HOTELSKOG PODUZEĆA "KORČULA"}}, } @mastersthesis{efst:2005, author = {{Ković, Ema}}, title = {{UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efst:2323, author = {{Baričević, Nina}}, title = {{POSLOVNO PREGOVARANJE NA PRIMJERU AGENCIJE ZA NEKRETNINE „EKSPERT“ d.o.o.}}, } @mastersthesis{efst:1956, author = {{Radoš, Mara}}, title = {{UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS}}, } @mastersthesis{efst:1733, author = {{Parać, Grgo}}, title = {{Tržišno pozicioniranje proizvoda OTP banka d.d.}}, } @mastersthesis{efst:1421, author = {{Brekalo, Katija}}, title = {{UTJECAJ KULTURE NA POSLOVNO PREGOVARANJE S INOZEMNIM PARTNERIMA}}, } @mastersthesis{efst:1648, author = {{Macanović, Albina}}, title = {{UČINAK PROGRAMA VJERNOSTI NA LOJALNOST KUPACA}}, } @mastersthesis{efst:1383, author = {{Botica, Marina}}, title = {{SPECIFIČNOSTI OBITELJSKOG POSLOVANJA NA PRIMJERU PODUZEĆA „CUKARIN“}}, } @mastersthesis{efst:1454, author = {{Dražić, Lea}}, title = {{Tržišno pozicioniranje obrta za proizvodnju ortopedskih uložaka I.K.}}, } @mastersthesis{efst:1412, author = {{Babić, Josipa}}, title = {{ULOGA INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIH MREŽA U ZABAVNIM DJELATNOSTIMA – PRIMJER NOĆNOG KLUBA ''SPACE''}}, } @mastersthesis{efst:1128, author = {{Bakić, Tomislav}}, title = {{MARKETING PLAN RAZVOJA PROIZVODNE ZONE ČAPORICE}}, } @mastersthesis{efst:1042, author = {{Grljušić, Matea}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA}}, } @mastersthesis{efst:1732, author = {{Glavinić, Jerko}}, title = {{Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje}}, }