doctoral thesis
Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije

University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Vitner Marković, S. (2017). Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije (Doctoral thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

Vitner Marković, Silvija. "Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

Vitner Marković, Silvija. "Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

Vitner Marković, S. (2017). 'Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

Vitner Marković S. Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994

S. Vitner Marković, "Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:496994