undergraduate thesis
UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE
Završni rad

Maršić, Ana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Maršić, A. (2019). UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić, Ana. "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić, Ana. "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić, A. (2019). 'UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić A. UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

A. Maršić, "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144