undergraduate thesis
MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU
Završni rad

Kraljević, Marja
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Kraljević, M. (2020). MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:454292

Kraljević, Marja. "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:454292

Kraljević, Marja. "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:454292

Kraljević, M. (2020). 'MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:454292

Kraljević M. MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:454292

M. Kraljević, "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:454292