master's thesis
UTJECAJ PRIMJENE GERILSKOG MARKETINGA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z
diplomski rad

Bralić, Jure
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Bralić, J. (2022). UTJECAJ PRIMJENE GERILSKOG MARKETINGA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:569345

Bralić, Jure. "UTJECAJ PRIMJENE GERILSKOG MARKETINGA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:569345

Bralić, Jure. "UTJECAJ PRIMJENE GERILSKOG MARKETINGA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:569345

Bralić, J. (2022). 'UTJECAJ PRIMJENE GERILSKOG MARKETINGA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:569345

Bralić J. UTJECAJ PRIMJENE GERILSKOG MARKETINGA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:569345

J. Bralić, "UTJECAJ PRIMJENE GERILSKOG MARKETINGA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:569345