master's thesis
Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d."
Diplomski rad

Sarić, Bruno
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Sarić, B. (2017). Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić, Bruno. "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić, Bruno. "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić, B. (2017). 'Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić B. Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

B. Sarić, "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482