undergraduate thesis
MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ

Andrija Mimica (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Metadata
TitleMARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad
AuthorAndrija Mimica
Mentor(s)Neven Šerić (thesis advisor)
Abstract
U današnja vremena želje i očekivanja potrošača od usluga i proizvoda se mijenjaju iz trenutka u trenutak, kao i u drugim granama gospodarstva tako i u turizmu pri odabiru željenih turističkih destinacija. Posljednjih nekoliko godina mnogo toga se promijenilo, a ponajviše očekivanja od turističkih destinacija. Za razliku od prethodnih godina gdje su prirodne, kulturne te povijesne znamenitosti bile dovoljne za zadovoljavanje želja turista, danas potrošači od turističkih destinacija zahtijevaju mnogo više – jedinstveno životno iskustvo. Taj posebni osjećaj stvara posebnu povezanost turista s određenom destinacijom, a očituje se kroz konstantno usavršavanje manifestacijske ponude koju svojim gostima pruža turistička destinacija. U ovom se radu, pomoću primjera grada Omiša, te njegove manifestacijske ponude, čitatelju približava takav pristup općenitoj turističkoj ponudi date lokacije. Iz primjera grada Omiša može se zaključiti da je manifestacijska ponuda dobro razrađena, ali ima mnogo mjesta za napredak, te određene atrakcije i znamenitosti nisu maksimalno „iskorištene“. Tek s dodatnim usavršavanjem manifestacijske ponude grad Omiš postići će efekt jedinstvenosti, te će sigurno u narednim godinama sve više i više ispunjavati očekivanja svojih posjetitelja.
Keywordsexpectations destination manifestations
GranterSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
PlaceSplit
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness Studies
Academic title abbreviationuniv. bacc.oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-03
Parallel abstract (English)
At the present time desires and expectations of the consumers of services and products are changing from moment to moment, as well as in other branches of the economy and tourism in the selection of the desired tourist destinations. In the last few years much has changed, and most of the expectations of the tourist destinations. Unlike previous years, where the natural,cultural and historic sites were sufficient to satisfy the desire of tourists, today consumers of tourist destinations require much more – a unique life experience. This special feeling creates a special bond between tourist and a certain destination, and it is manifested through constant improvement of manifestations offer which a certain destination offers to its guests. In this paper, using the example of the town of Omiš, and its manifestations offer, the reader is approaching that way of access to the general touristic offer of the given location. From the example of the town of Omiš it can be concluded that the manifestations offer is well developed, but there has a lot of space for improvement, and certain atractions and sites are not „used“ untill their maximum. Only with additional perfecting of the manifestations offer the town of Omiš will achieve the effect of uniqueness, and it will certainly meet expectations of its visitors in coming years.
Parallel keywords (Croatian)očekivanja destinacija manifestacije
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399
CommitterIvana Gizdić