Topić, J. (2017). Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722
Topić, Jure. "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722
Topić, Jure. "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722
Topić, J. (2017). 'Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722
Topić J. Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722
J. Topić, "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722