Rogošić, S. (2017). STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541
Rogošić, Sonja. "STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541
Rogošić, Sonja. "STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541
Rogošić, S. (2017). 'STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541
Rogošić S. STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541
S. Rogošić, "STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:924541