Borozan, M. (2017). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na uspješnost poslovanja poduzeća Adidas Hrvatska d.o.o. (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:947133
Borozan, Marin. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na uspješnost poslovanja poduzeća Adidas Hrvatska d.o.o.." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:947133
Borozan, Marin. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na uspješnost poslovanja poduzeća Adidas Hrvatska d.o.o.." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:947133
Borozan, M. (2017). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na uspješnost poslovanja poduzeća Adidas Hrvatska d.o.o.', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:947133
Borozan M. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na uspješnost poslovanja poduzeća Adidas Hrvatska d.o.o. [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:947133
M. Borozan, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na uspješnost poslovanja poduzeća Adidas Hrvatska d.o.o.", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:947133