undergraduate thesis
Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala

Ležaić, Marieta
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Ležaić, M. (2017). Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić, Marieta. "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić, Marieta. "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić, M. (2017). 'Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić M. Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

M. Ležaić, "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564