undergraduate thesis
Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala

Ležaić, Marieta
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Ležaić, M. (2017). Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić, Marieta. "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić, Marieta. "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić, M. (2017). 'Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 15 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić M. Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 April 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

M. Ležaić, "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564