master's thesis
Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje

Anđela Uvodić (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Uvodić, A. (2017). Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić, Anđela. "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić, Anđela. "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić, A. (2017). 'Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 25 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

Uvodić A. Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186

A. Uvodić, "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186