master's thesis
Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje

Glavinić, Jerko
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Glavinić, J. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, J. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić J. Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

J. Glavinić, "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694