master's thesis
Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje

Glavinić, Jerko (2017)
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Glavinić, J. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, J. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 10 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić J. Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2020 August 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

J. Glavinić, "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Islandora Bookmark - Please login to use this feature