Parčina, J. (2017). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentsku prednost banke (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:817028
Parčina, Josipa. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentsku prednost banke." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:817028
Parčina, Josipa. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentsku prednost banke." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:817028
Parčina, J. (2017). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentsku prednost banke', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:817028
Parčina J. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentsku prednost banke [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:817028
J. Parčina, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentsku prednost banke", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:817028