Banović, J. (2017). Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih (Professional thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426
Banović, Josip. "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih." Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426
Banović, Josip. "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih." Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426
Banović, J. (2017). 'Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih', Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426
Banović J. Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih [Professional thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426
J. Banović, "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih", Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426