professional thesis
Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih

Josip Banović (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Banović, J. (2017). Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

Banović, Josip. "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih." Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

Banović, Josip. "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih." Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

Banović, J. (2017). 'Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih', Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

Banović J. Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih [Professional thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

J. Banović, "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih", Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426