master's thesis
Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi
diplomski rad

Ševelj, Đina
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Ševelj, Đ. (2016). Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823

Ševelj, Đina. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823

Ševelj, Đina. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823

Ševelj, Đ. (2016). 'Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823

Ševelj Đ. Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823

Đ. Ševelj, "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270823