Bajlo, S. (2018). RANGIRANJE TRGOVAČKIH PODUZEĆA METODAMA POSLOVNOG ODLUČIVANJA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:586678
Bajlo, Sabrina. "RANGIRANJE TRGOVAČKIH PODUZEĆA METODAMA POSLOVNOG ODLUČIVANJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:586678
Bajlo, Sabrina. "RANGIRANJE TRGOVAČKIH PODUZEĆA METODAMA POSLOVNOG ODLUČIVANJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:586678
Bajlo, S. (2018). 'RANGIRANJE TRGOVAČKIH PODUZEĆA METODAMA POSLOVNOG ODLUČIVANJA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:586678
Bajlo S. RANGIRANJE TRGOVAČKIH PODUZEĆA METODAMA POSLOVNOG ODLUČIVANJA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:586678
S. Bajlo, "RANGIRANJE TRGOVAČKIH PODUZEĆA METODAMA POSLOVNOG ODLUČIVANJA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:586678