master's thesis
UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI
Diplomski rad

Ković, Ema
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Ković, E. (2018). UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711

Ković, Ema. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711

Ković, Ema. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711

Ković, E. (2018). 'UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 16 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711

Ković E. UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2022 May 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711

E. Ković, "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE BRENDA NA LOJALNOSTI POTROŠAČA U SPORTSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:955711