master's thesis
UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE
Diplomski rad

Tolić, Josip
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Tolić, J. (2018). UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919

Tolić, Josip. "UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919

Tolić, Josip. "UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919

Tolić, J. (2018). 'UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919

Tolić J. UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919

J. Tolić, "UTJECAJ KVAROVA PAMETNIH TELEFONA NA ODNOS PODUDARNOSTI MARKA-KUPAC I TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:526919