undergraduate thesis
MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA
Završni rad

Begonja, Leona
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Begonja, L. (2018). MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

Begonja, Leona. "MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

Begonja, Leona. "MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

Begonja, L. (2018). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 07 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

Begonja L. MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2025 April 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

L. Begonja, "MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.