master's thesis
Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane
diplomski rad

Ajduk, Nediljko
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Ajduk, N. (2015). Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661

Ajduk, Nediljko. "Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661

Ajduk, Nediljko. "Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661

Ajduk, N. (2015). 'Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 31 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661

Ajduk N. Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2015 [cited 2024 October 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661

N. Ajduk, "Utjecaj brendiranja na uspješnost poduzeća na tržištu smrznute hrane : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:415661