Maretić, V. (2019). ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326
Maretić, Valentina. "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326
Maretić, Valentina. "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326
Maretić, V. (2019). 'ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 05 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326
Maretić V. ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2024 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326
V. Maretić, "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI U JAČANJU IMIDŽA SPORTSKIH KLUBOVA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:723326