Ćosić, P. (2019). Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194
Ćosić, Petra. "Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194
Ćosić, Petra. "Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194
Ćosić, P. (2019). 'Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194
Ćosić P. Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2024 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194
P. Ćosić, "Primjena marketinške koncepcije u muzejskoj djelatnosti na primjeru muzeja grada Splita : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132194