master's thesis
KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT
diplomski rad

Stolica, Marko
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Stolica, M. (2020). KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553

Stolica, Marko. "KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553

Stolica, Marko. "KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553

Stolica, M. (2020). 'KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 28 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553

Stolica M. KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2022 May 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553

M. Stolica, "KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553