undergraduate thesis
POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD
završni rad

Babić, Anamarija
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Babić, A. (2016). POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić, Anamarija. "POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić, Anamarija. "POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić, A. (2016). 'POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 18 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić A. POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2022 May 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

A. Babić, "POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932