undergraduate thesis
POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD
završni rad

Babić, Anamarija
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Babić, A. (2016). POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić, Anamarija. "POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić, Anamarija. "POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić, A. (2016). 'POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 07 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić A. POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2025 April 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

A. Babić, "POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.