undergraduate thesis
POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD

Anamarija Babić (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Babić, A. (2016). POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić, Anamarija. "POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić, Anamarija. "POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić, A. (2016). 'POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

Babić A. POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932

A. Babić, "POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:938932