Vukušić, T. (2021). MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184
Vukušić, Toni. "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184
Vukušić, Toni. "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184
Vukušić, T. (2021). 'MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184
Vukušić T. MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184
T. Vukušić, "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE OPTIMIZACIJE WEB STRANICA – NA PRIMJERU TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:267184