Gverić, K. (2016). MARKETINŠKO UPRAVLJANJE PONUDOM RURALNOG TURIZMA DALMATINSKE ZAGORE U CILJU POVEĆANJA TURISTIĈKE POSJETE : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:144541
Gverić, Kristina. "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE PONUDOM RURALNOG TURIZMA DALMATINSKE ZAGORE U CILJU POVEĆANJA TURISTIĈKE POSJETE : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:144541
Gverić, Kristina. "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE PONUDOM RURALNOG TURIZMA DALMATINSKE ZAGORE U CILJU POVEĆANJA TURISTIĈKE POSJETE : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:144541
Gverić, K. (2016). 'MARKETINŠKO UPRAVLJANJE PONUDOM RURALNOG TURIZMA DALMATINSKE ZAGORE U CILJU POVEĆANJA TURISTIĈKE POSJETE : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:144541
Gverić K. MARKETINŠKO UPRAVLJANJE PONUDOM RURALNOG TURIZMA DALMATINSKE ZAGORE U CILJU POVEĆANJA TURISTIĈKE POSJETE : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:144541
K. Gverić, "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE PONUDOM RURALNOG TURIZMA DALMATINSKE ZAGORE U CILJU POVEĆANJA TURISTIĈKE POSJETE : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:144541