master's thesis
Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje
diplomski rad

Delić, Doris
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Delić, D. (2016). Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, Doris. "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, Doris. "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, D. (2016). 'Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić D. Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

D. Delić, "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544