master's thesis
Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje
diplomski rad

Delić, Doris
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Delić, D. (2016). Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, Doris. "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, Doris. "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, D. (2016). 'Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić D. Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

D. Delić, "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544