Jurić, P. (2021). OSJETILNI MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA KONKURENTNOSTI INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:561273
Jurić, Petra. "OSJETILNI MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA KONKURENTNOSTI INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:561273
Jurić, Petra. "OSJETILNI MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA KONKURENTNOSTI INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:561273
Jurić, P. (2021). 'OSJETILNI MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA KONKURENTNOSTI INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:561273
Jurić P. OSJETILNI MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA KONKURENTNOSTI INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:561273
P. Jurić, "OSJETILNI MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA KONKURENTNOSTI INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:561273