undergraduate thesis
POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA
Završni rad

Golubić, Ema
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Golubić, E. (2022). POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:047349

Golubić, Ema. "POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:047349

Golubić, Ema. "POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:047349

Golubić, E. (2022). 'POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 05 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:047349

Golubić E. POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 May 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:047349

E. Golubić, "POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:047349