master's thesis
Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije
završni rad

Paraman, Marija
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Paraman, M. (2022). Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599

Paraman, Marija. "Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599

Paraman, Marija. "Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599

Paraman, M. (2022). 'Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 09 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599

Paraman M. Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 July 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599

M. Paraman, "Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599