Križan, M. (2022). UTJECAJ PREVLADAVAJUĆIH BOJA U E- PROMOCIJI NA ODABIR SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237082
Križan, Mia. "UTJECAJ PREVLADAVAJUĆIH BOJA U E- PROMOCIJI NA ODABIR SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237082
Križan, Mia. "UTJECAJ PREVLADAVAJUĆIH BOJA U E- PROMOCIJI NA ODABIR SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237082
Križan, M. (2022). 'UTJECAJ PREVLADAVAJUĆIH BOJA U E- PROMOCIJI NA ODABIR SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237082
Križan M. UTJECAJ PREVLADAVAJUĆIH BOJA U E- PROMOCIJI NA ODABIR SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237082
M. Križan, "UTJECAJ PREVLADAVAJUĆIH BOJA U E- PROMOCIJI NA ODABIR SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:237082