Pinjuh, P. (2022). ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651
Pinjuh, Pamela. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651
Pinjuh, Pamela. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651
Pinjuh, P. (2022). 'ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651
Pinjuh P. ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651
P. Pinjuh, "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU INOVATIVNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU NA PRIMJERU „MUSHROOM CUPS“ HRVATSKA : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:957651