Radica, M. (2023). Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308
Radica, Mihaela. "Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308
Radica, Mihaela. "Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308
Radica, M. (2023). 'Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308
Radica M. Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308
M. Radica, "Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308