master's thesis
DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE
Diplomski rad

Grljušić, Anđela
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Grljušić, A. (2016). DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695

Grljušić, Anđela. "DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695

Grljušić, Anđela. "DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695

Grljušić, A. (2016). 'DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 16 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695

Grljušić A. DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 February 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695

A. Grljušić, "DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695