master's thesis
DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE

Anđela Grljušić (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document

Grljušić, A. (2016). DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695

Grljušić, Anđela. "DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695

Grljušić, Anđela. "DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695

Grljušić, A. (2016). 'DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695

Grljušić A. DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 October 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695

A. Grljušić, "DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695