undergraduate thesis
Utjecaj marketinških i bihevioralnih faktora na namjeru kupnje Garnier proizvoda - analiza generacijskih razlika potrošača

Mihaljević, Anđelina
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Mihaljević, A. (2023). Utjecaj marketinških i bihevioralnih faktora na namjeru kupnje Garnier proizvoda - analiza generacijskih razlika potrošača (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:224984

Mihaljević, Anđelina. "Utjecaj marketinških i bihevioralnih faktora na namjeru kupnje Garnier proizvoda - analiza generacijskih razlika potrošača." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:224984

Mihaljević, Anđelina. "Utjecaj marketinških i bihevioralnih faktora na namjeru kupnje Garnier proizvoda - analiza generacijskih razlika potrošača." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:224984

Mihaljević, A. (2023). 'Utjecaj marketinških i bihevioralnih faktora na namjeru kupnje Garnier proizvoda - analiza generacijskih razlika potrošača', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 04 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:224984

Mihaljević A. Utjecaj marketinških i bihevioralnih faktora na namjeru kupnje Garnier proizvoda - analiza generacijskih razlika potrošača [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 May 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:224984

A. Mihaljević, "Utjecaj marketinških i bihevioralnih faktora na namjeru kupnje Garnier proizvoda - analiza generacijskih razlika potrošača", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:224984