prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“

Markov, Stella
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Markov, S. (2023). Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“ (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607

Markov, Stella. "Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607

Markov, Stella. "Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607

Markov, S. (2023). 'Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 27 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607

Markov S. Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“ [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607

S. Markov, "Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:266607