master's thesis
TEORIJA ‘’VELIKIH PET’’ KARAKTERISTIKA OSOBNOSTI I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU KORIŠTENJA MODNIH MALOPRODAJNIH MOBILNIH APLIKACIJA

Dilber, Josipa
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Dilber, J. (2024). TEORIJA ‘’VELIKIH PET’’ KARAKTERISTIKA OSOBNOSTI I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU KORIŠTENJA MODNIH MALOPRODAJNIH MOBILNIH APLIKACIJA (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:089609

Dilber, Josipa. "TEORIJA ‘’VELIKIH PET’’ KARAKTERISTIKA OSOBNOSTI I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU KORIŠTENJA MODNIH MALOPRODAJNIH MOBILNIH APLIKACIJA." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:089609

Dilber, Josipa. "TEORIJA ‘’VELIKIH PET’’ KARAKTERISTIKA OSOBNOSTI I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU KORIŠTENJA MODNIH MALOPRODAJNIH MOBILNIH APLIKACIJA." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:089609

Dilber, J. (2024). 'TEORIJA ‘’VELIKIH PET’’ KARAKTERISTIKA OSOBNOSTI I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU KORIŠTENJA MODNIH MALOPRODAJNIH MOBILNIH APLIKACIJA', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 10 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:089609

Dilber J. TEORIJA ‘’VELIKIH PET’’ KARAKTERISTIKA OSOBNOSTI I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU KORIŠTENJA MODNIH MALOPRODAJNIH MOBILNIH APLIKACIJA [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 May 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:089609

J. Dilber, "TEORIJA ‘’VELIKIH PET’’ KARAKTERISTIKA OSOBNOSTI I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU KORIŠTENJA MODNIH MALOPRODAJNIH MOBILNIH APLIKACIJA", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:089609