Abstract | Gluten Tag je kafić smješten u centru grada, specijaliziran za bezglutenske kolače, usmjeren
na zadovoljavanje potreba osoba s celijakijom i intolerancijom na gluten, kao i onih koji biraju
bezglutensku prehranu. Kafić nudi širok izbor slastica i napitaka, s opcijom narudžbi za
posebne prigode te organizacijom edukativnih radionica o bezglutenskoj prehrani.
Misija Gluten Taga je osigurati vrhunske bezglutenske proizvode u ugodnom ambijentu, te
time pružiti kupcima jedinstveno iskustvo koje spaja kvalitetu, zdravlje i užitak. Vizija kafića
je postati vodeći ponuđač bezglutenskih proizvoda u regiji, poznat po kvaliteti, inovativnosti
i izvrsnoj usluzi. Ciljna publika obuhvaća osobe s posebnim prehrambenim potrebama,
zdravstveno osviještene potrošače, turiste i poslovne ljude, koji traže sigurne i ukusne
bezglutenske opcije.
Glavne konkurentske prednosti Gluten Taga uključuju ekskluzivnu ponudu bezglutenskih
slastica, najviše standarde kvalitete i sigurnosti u pripremi hrane, te moderan i privlačan
interijer. Osoblje je usmjereno na pružanje prijateljskog i edukativnog pristupa, čime se
kupcima omogućava informirani izbor proizvoda.
Marketinška strategija kafića fokusira se na aktivnu prisutnost na društvenim mrežama kao
što su Facebook, Instagram i Twitter, suradnju s lokalnim zdravstvenim organizacijama i
udrugama za celijakiju, te redovne promocije i popuste za stalne kupce. Organizacija
degustacija i događanja u kafiću ima za cilj povećanje vidljivosti i privlačenje novih kupaca.
Financijski plan Gluten Taga predviđa početna ulaganja u najam prostora, opremu za kuhinju,
namještaj i marketinške aktivnosti. Operativni troškovi uključuju nabavu visokokvalitetnih
sirovina, plaće zaposlenika, režije i kontinuirani marketing. Prihodi će se ostvarivati kroz
prodaju proizvoda u kafiću, narudžbi za posebne prigode i radionica. Gluten Tag nastoji
izgraditi prepoznatljiv brend kroz posvećenost kvaliteti, inovativnosti i vrhunskoj usluzi, te
stvoriti lojalnu bazu kupaca. |