Prvan, E. (2024). Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322
Prvan, Ela. "Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322
Prvan, Ela. "Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322
Prvan, E. (2024). 'Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322
Prvan E. Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322
E. Prvan, "Utjecaj društvenog marketinga u smanjenju stigmatizacije i promicanju osviještenosti o mentalnim bolestima putem marketinških alata", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:511322