Abstract | Tema završnog rada fokusira se na izradu strateške analize za hotel Brown Beach House. Strateška
analiza provodi se u skladu s ciljevima strateškog menadžmenta, koji uključuje skup menadžerskih
odluka i akcija usmjerenih na određivanje dugoročnih performansi poduzeća. Strateški menadžment
obuhvaća pet ključnih faza: analizu okoline, postavljanje strateških ciljeva, formuliranje strategije,
implementaciju strategije te kontrolu i evaluaciju.
Analiza okoline služi menadžmentu za pravovremeno prilagođavanje promjenama i izazovima. U sklopu
analize okoline, razmatraju se eksterna i interna okolina. Eksterna okolina, koja se nalazi izvan
poduzeća, dijeli se na opću i poslovnu okolinu. Interna okolina odnosi se na aspekte unutar poduzeća
na koje ono ima potpuni utjecaj. Obje okoline su ključne za poslovanje poduzeća, a različite metode
analize koriste se ovisno o vrsti okoline, uključujući skeniranje okoline, izradu ETOP profila, analizu
ranjivosti, analizu konkurencije i druge.
Strateška analiza za Brown Beach House obuhvaća analizu opće okoline, procjenu tehnologije, analizu
poslovne okoline, analizu konkurencije, analizu zainteresiranih strana, analizu i ocjenu ranjivosti te
izradu SWOT tablice. |