Bralić, B. (2024). Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946
Bralić, Berislav. "Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946
Bralić, Berislav. "Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946
Bralić, B. (2024). 'Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946
Bralić B. Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946
B. Bralić, "Primjenjivost koncepta osobnosti marke na temelju OCEAN klasifikacije – primjer automobilskog tržišta u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:593946