Vidović, N. (2024). Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata (Graduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712
Vidović, Nina. "Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata." Graduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712
Vidović, Nina. "Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata." Graduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712
Vidović, N. (2024). 'Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata', Graduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712
Vidović N. Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata [Graduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712
N. Vidović, "Uloga programa lojalnosti na proces donošenja odluke o kupnji na primjeru industrije naftnih derivata", Graduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:157712