master's thesis
Pozicioniranje turističkih subjekata u funkciji prepoznatljivosti destinacije

Morović, Luka
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Morović, L. (2024). Pozicioniranje turističkih subjekata u funkciji prepoznatljivosti destinacije (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:443519

Morović, Luka. "Pozicioniranje turističkih subjekata u funkciji prepoznatljivosti destinacije." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:443519

Morović, Luka. "Pozicioniranje turističkih subjekata u funkciji prepoznatljivosti destinacije." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:443519

Morović, L. (2024). 'Pozicioniranje turističkih subjekata u funkciji prepoznatljivosti destinacije', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:443519

Morović L. Pozicioniranje turističkih subjekata u funkciji prepoznatljivosti destinacije [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:443519

L. Morović, "Pozicioniranje turističkih subjekata u funkciji prepoznatljivosti destinacije", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:443519