prikaz prve stranice dokumenta Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća
Završni rad

Žižak, Jagoda
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Žižak, J. (2024). Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad (Doctoral thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603

Žižak, Jagoda. "Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603

Žižak, Jagoda. "Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603

Žižak, J. (2024). 'Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 19 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603

Žižak J. Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 December 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603

J. Žižak, "Stavovi zaposlenika o utjecaju korporativnog komuniciranja na stvaranje identiteta poduzeća : Završni rad", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:477603