Gojsalić, I. (2016). MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688
Gojsalić, Ivica. "MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688
Gojsalić, Ivica. "MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688
Gojsalić, I. (2016). 'MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688
Gojsalić I. MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688
I. Gojsalić, "MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688