master's thesis
GERILSKI MARKETING U UPRAVLJANJU MARKOM SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA
Diplomski rad

Zec, Suzana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Zec, S. (2016). GERILSKI MARKETING U UPRAVLJANJU MARKOM SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:284526

Zec, Suzana. "GERILSKI MARKETING U UPRAVLJANJU MARKOM SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:284526

Zec, Suzana. "GERILSKI MARKETING U UPRAVLJANJU MARKOM SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:284526

Zec, S. (2016). 'GERILSKI MARKETING U UPRAVLJANJU MARKOM SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 29 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:284526

Zec S. GERILSKI MARKETING U UPRAVLJANJU MARKOM SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2022 May 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:284526

S. Zec, "GERILSKI MARKETING U UPRAVLJANJU MARKOM SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:284526