master's thesis
NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA

Šime Obradović (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Obradović, . (2016). NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073

Obradović, Šime. "NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073

Obradović, Šime. "NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073

Obradović, . (2016). 'NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 16 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073

Obradović . NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073

. Obradović, "NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073