master's thesis
Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela

Monika Jurić (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Jurić, M. (2017). Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566

Jurić, Monika. "Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566

Jurić, Monika. "Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566

Jurić, M. (2017). 'Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 19 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566

Jurić M. Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566

M. Jurić, "Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566