undergraduate thesis
Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke
Završni rad

Topić, Jure
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Topić, J. (2017). Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, Jure. "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, Jure. "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, J. (2017). 'Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 07 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić J. Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2025 April 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

J. Topić, "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.